الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حتة فى العضل 2

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
طالب الجنان
- عضو على متفرج -
avatar

ذكر عدد المساهمات : 95
نقاط : 3333
تاريخ التسجيل : 10/05/2010
العمر : 32
الموقع : قنــــــــــــــــــــــــــــــا
الوظيفه : المدير التنفيذى لفريق soul team
المزاج : فل والحمد لله

مُساهمةموضوع: حتة فى العضل 2   الجمعة مايو 21, 2010 8:40 pm

وقال الطالب الفاشل :


تأتى الرياح بما لا تشتهى السفن ........وتأتى الامتحانات بما لا تحتوى الكتب


وقال أيضا :

من طلب العلا نام الليالى ..... وشد اللحاف عليه وقال أنا مالىقال الشاعر الجاهلى قديما :


وإذا الهموم على الاكتاف تشعبطت ......... فاضحك وقول لها ياختى ما تنزلى





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
samar
- نائب المدير العام -
avatar

انثى عدد المساهمات : 1142
نقاط : 4777
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 28
الوظيفه : سكرتيره ومنسق تدريب الطرق المؤدية للتعليم العالى
المزاج : الحمدلله تمام

مُساهمةموضوع: رد: حتة فى العضل 2   الجمعة مايو 21, 2010 10:53 pm

يانهارى هو الطالب الفاشل اللى بيقول كدا
ياااااااااااااه عرفت متاخر جدا
وفى اخر سنه ليا وانا طالبه

************************************************
مــــــن أنا ؟؟؟
كثيرا ما توقفت أمام نفسى لا أعرف من أنا !!!
لا أعرف من أكون أحيــــــانا أعرف من أنا وأحيانا أجهل من أكون
وإن عرفت لا اقتنع بمن أنا وإن اقتنعت أنا قد لا يقتنع الاخرون!!
فأحاول أن أكون مثلهم فلا أستطيع ابدا كما يريدون أن اكون
فأعود الى نفسى وجهلى بمن انـــــــــــــ ا ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Soul4leader
- مشرف القسم الاسلامى -
avatar

ذكر عدد المساهمات : 233
نقاط : 3561
تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 32
الموقع : soulteam.own0.com
الوظيفه : مدير أعمال نفسى
المزاج : كا..أويس

مُساهمةموضوع: رد: حتة فى العضل 2   الثلاثاء مايو 25, 2010 3:07 pm

ليه هوا حضرتك ..
كنتى بتقولى البيتين شعر دول!!

************************************************
فريق نون ....N0O0N TEAM


أكثر مما تتصور...

NoO0OoN N0OoO0N NOo0oON

NoO0N N0OoN NOoON N0o0N

No0oN NO0ON

NON NoN N0N

NO00ON N0OO0N No00oN

NOooON

NO'ON N0:0N No"oN
قريبا جدا ...

فتح باب العضويات..
.


[u]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
samar
- نائب المدير العام -
avatar

انثى عدد المساهمات : 1142
نقاط : 4777
تاريخ التسجيل : 02/11/2009
العمر : 28
الوظيفه : سكرتيره ومنسق تدريب الطرق المؤدية للتعليم العالى
المزاج : الحمدلله تمام

مُساهمةموضوع: رد: حتة فى العضل 2   الثلاثاء مايو 25, 2010 8:33 pm

جميله الصوره يا استاذ عمرو هههههههههه
لا بتوع تجاره كلهم بيقولوا المثل دا
تأتى الرياح بما لا تشتهى السفن ........وتأتى الامتحانات بما لا تحتوى الكتب

************************************************
مــــــن أنا ؟؟؟
كثيرا ما توقفت أمام نفسى لا أعرف من أنا !!!
لا أعرف من أكون أحيــــــانا أعرف من أنا وأحيانا أجهل من أكون
وإن عرفت لا اقتنع بمن أنا وإن اقتنعت أنا قد لا يقتنع الاخرون!!
فأحاول أن أكون مثلهم فلا أستطيع ابدا كما يريدون أن اكون
فأعود الى نفسى وجهلى بمن انـــــــــــــ ا ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Soul4leader
- مشرف القسم الاسلامى -
avatar

ذكر عدد المساهمات : 233
نقاط : 3561
تاريخ التسجيل : 03/12/2009
العمر : 32
الموقع : soulteam.own0.com
الوظيفه : مدير أعمال نفسى
المزاج : كا..أويس

مُساهمةموضوع: رد: حتة فى العضل 2   الخميس مايو 27, 2010 1:28 am

 


العلم سلاح المستقبل.... اهلا بالدرس اذا اقبل   





************************************************
فريق نون ....N0O0N TEAM


أكثر مما تتصور...

NoO0OoN N0OoO0N NOo0oON

NoO0N N0OoN NOoON N0o0N

No0oN NO0ON

NON NoN N0N

NO00ON N0OO0N No00oN

NOooON

NO'ON N0:0N No"oN
قريبا جدا ...

فتح باب العضويات..
.


[u]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد كنزى
- مشرف قسم ع المسطبة -
avatar

ذكر عدد المساهمات : 295
نقاط : 3569
تاريخ التسجيل : 12/04/2010
العمر : 29
الوظيفه : رحااااااااال
المزاج : متى تعووووووووووود

مُساهمةموضوع: رد: حتة فى العضل 2   الأحد مايو 30, 2010 3:45 pm

يارجال اكل + نوم ياجيلك دبلوم

************************************************
محمد عبد الرازق

الى من فقدتها

اخذت قلبى

عزفتنى عن الزواج

    
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حتة فى العضل 2
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
SoUL TeAM :: ع المصطبة :: المهيسين فى الارض-
انتقل الى: